elova

Alla inlägg under september 2012

Av Elisa & Lova Nyberg - 28 september 2012 13:00

 

>Idag börjar I med one picture  <

>Är så trött idag, ville not go up <

Hej då everyone.............  


Av Elisa & Lova Nyberg - 26 september 2012 18:27

Hi!

Today är det ääääntligen jag, Lova, som skriver.

Det är så att jag hann inte riktigt med att skriva..

Today hade vi syslöjd. Det gick ganska bra tycker jag   

Have nothing more to say..


                                      //Lova   


Av Elisa & Lova Nyberg - 21 september 2012 18:50

Hej, har precis ätit.

 Its was so cold today and its raining, jag nästan frösihjäl  

Det var kallt..........

But nu är jag varm igen.

Ha det bra  

Av Elisa & Lova Nyberg - 21 september 2012 12:50

Hi !   

Today har we varit at HK (hemkunskap) and there we make "France omelette" and det var nice   

Och nu are det äntligen helg så att man får sova lite   

And we hade idrott. It was nice !!! We played basket   

Lovas kanin heter Lorry and Elisas kanin heter Marshmallow (kallas Mall.)

Lorry is one year and Mall is 11 months.

Lorry jumped 56 cm !! And Mall jumped 49 cm !! ;D

Dom är dvärgvädurar. Lorry is grey and Mall is beige     

Today ska Lova sova hos a friend som heter Sofie.

Good Bye we must go out with our rabbits ............ ..............

    


Av Elisa & Lova Nyberg - 20 september 2012 14:10

Hi !!!!    

  Jag har en bra  nyhet det  are at  the autumn (hösten) börjar komma ..............

Och jag längtar till höstlovet ...........♥♥♥♥

Ha det bra !!!!   

Av Elisa & Lova Nyberg - 17 september 2012 06:42

Hi everone !!!! ;) Idag är det school and i helg har I was på ett läger............And thats was AMAZING !!!!!Okey, måste goo se you soon BYE // Elisa........

Av Elisa & Lova Nyberg - 14 september 2012 14:01

  Hi!!

Idag after school var jag på biblioteket.

Hitta ingen bra bok..

Tomorrow ska jag rida

Maybe i should read now..  


                   BYE!!!! // Lova <33

Av Elisa & Lova Nyberg - 14 september 2012 12:46

Hi ! Har kommit hooome from school now     

I think I will gå till bibloteket soon

Förresten vi hade school_photo  igår......and jag blev inte sååå  bra   

But here come some of my favourite things ..........         Elisa !!!!!


Presentation


Hej ! Vi är två tjejer som är födda 00. Vi bor i Californien men kommer från Sverige. Vi gillar att måla, spela gitarr, handboll och att rida. Favoritfärgen är lila men vi gillar också blått, (som havet.) Denna bloggen kommer att handla mycket om vårt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favourite snacks?
 Choklad :D
 Chips :D
 Candy :D
 Lollipop :D
 Popcorn :D
 Glass :D
 Annat ;D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbook

Favoriter !

   


Ovido - Quiz & Flashcards